Firmaların doğa dostu bir tavır takınmalarına alışmaya başlıyoruz. Çoğu zaman samimiyetinden şüphe duysak da olumlu çıktılar elde edebiliyorsak çevremiz adına bir kazanımdır diyebiliriz (miyiz?).

Yeşil Pazarlama Nedir

  • Posted: Çarşamba, Ocak 07, 2009
  • |
  • Author: CresCent

Pazarlama, tüketimi artırmayı hedefler, çevreci yaklaşımsa az ve öz kullanımı...
O vakit şunu sormak gerekmez mi "Yeşil" ve "Pazarlama" nasıl yanyana yazılabilir?

Gözünü hırs bürümüş pazarlamacılar; herkes bitti bir de çevre duyarlılığına sahip insanların paralarını nasıl alırız diye düşünüp, sonunda zaten satageldikleri ürünlere "yeşil" bir cila atarak bunu başarmayı mı hedeflediler. Ya da gerçekten samimi bir çevre "yeşil" olanı nasıl normalleştirebiliriz gayretiyle pazarlamayı yeşilleştirmektense "yeşil"in kullanımını artırmayı mı hedefledi de böyle bir tanım çıktı.

0 people have left comments

Commentors on this Post-