Sürdürülebilir Bireysel Çevrecilik
- Posted: Cuma, Kasım 13, 2009
- |
- Author: CresCent
- |
- Filed under: Pazarlama
Doğaya verdiğimiz zararların hayatlarımızı doğrudan etkilemeye başlamasının ardından insanlardaki duyarlılığın da artmasını fırsat bilen bazı firmaların bir taraflarına çevreci logolardan sıkıştırarak fazladan kâr sağlama amaçlarına artık kolay kolay kanmıyoruz.
Aşağıda paylaştığım sunum gerçek anlamda çevreci olmak isteyenlere özetle aşağıdaki nasihatlerde bulunuyor.
1. Kısa vadede sürekli kullandığınız ürünlerde fayda sağlamayı düşünün,
2. Eğer sözü dinlenen biri değilseniz çevrenizdekileri eğitmeye çalışmayın. Çok konuşmayın, sadece yapın.
3. Şeffaf olun, çevreci olmayan tarafınızı tamamen saklamaya çalışmayın.
4. Kolay anlaşılabilir olun. Çok gürültü çıkarmayın, direk ve basit olarak anlatın.
5. Çevreci/organik seçimleriniz için gereğinden fazla ödemeye razı olmayın.
Tamamını okumanızı tavsiye ederim.

YesilPazarlama.com Organik, Ekolojik, Biyolojik, Naturel gibi tanımlamalarla kullanılan pazarlama yöntemlerini duyurmak ve yorumlamak amacıyla Ahmet Yaman tarafından kurulmuştur.